Serwis gwarancyjny Lenovo i uszkodzenie mechaniczne laptopa – jak się nie dać!

Sytuacje tego typu zdarzają się coraz częściej. W sieci widnieje bardzo duża ilość skarg na autoryzowany serwis Lenovo. Bardzo dużo klientów tej firmy skarży się na nieuzasadnioną odmowę bezpłatnej naprawy sprzętu w ramach gwarancji z powodu rzekomego „uszkodzenia mechanicznego”. Jak prawnie rozwiązać problem na własną korzyść w bardzo szybki i skuteczny sposób. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na kilka ważnych spraw podczas przekazywania sprzętu do naprawy w ramach gwarancji.

Pod adresem http://informatyka-porady.blogspot.com/2017/04/serwis-lenovo-uszkodzenie-mechaniczne.html została opisana ciekawa historia klienta firmy Lenovo, który wygrał z autoryzowanym serwisem w związku z odmową naprawy gwarancyjnej z powodu „usterki mechanicznej”.  Niestety nie było to tak banalnie proste, pomimo sporządzenia protokołu przekazania sprzętu do naprawy, który już z góry wykluczał tak zwane uszkodzenia mechaniczne. Pomoc adwokata okazała się bezcenna!

W połowie zeszłego roku zdecydowałem się na zakup laptopa dla graczy Lenovo Y700-17. Laptop sprawował się świetnie przez wiele miesięcy, lecz w lutym tego roku sprzęt zdecydowanie zaczął odmawiać posłuszeństwa. Niedowierzając w to, że praktycznie nowy i mało używany sprzęt za ponad 4000 zł mógł się tak szybko popsuć, postanowiłem spróbować przywrócić system Windows 10,…

via Serwis Lenovo: uszkodzenie mechaniczne laptopa — Porady informatyczne

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s